23 Nisan 2010 Cuma

Guldururken dusundurebilmek yada ben espriyi anlamadim!

efendim, mizah dunyamizin abilerinin sevdigi bir laftir,guldururken dusundurtmek.
gulen birinden beklenecek belki en son seydir dusunmek ama yillar vardir bu talep ve beklenti yerini hic degistirmez.
gulen birini gordugumdeki bu dusunceli haller hep bu soylemlerin bedende biraktigi artci etkilerdir kuskusuz.
ben her sakaya espri demeyen zihniyette biriyim,her sakanin,saka cabasinin espri olarak anilmasida aslinda basli baslina bir hakaret ama
gerek gunluk hayatta karsimiza cikan icine cem yilmaz kacmis arkadaslarimiz,gerekse de karikatur dergileri,internet v.s. yerlerde gorduklerimize verdigimiz
bedensel tepki,mimik yahut kahkalarimiz hemen hepsi bu demin soyledigimi dogrulamakta,gereksiz bir dusunce gerginliginin bos bir caba oldugunu bizlere anlatmaktadir.

dusunen bir insana gulumseyerek bakan kisinin zekasi,
gulen birinin dusunceli hale giremeyisi kadardir.
bunun matematikle bir ilgisi olmamasina ragmen,ciddiye alinsin diye bir formul karalamak istiyorum.

ndufhhe9fh0jf329fjk2iofj4fj=8394nauns/jdna= 1

evet karaladim.
bakin,gulmediniz ama dusundunuz bir an bile olsa degilmi?
konu kapanmistir.

ben dr murphy, uzaktan kumanda isminin salakligi konusunda yirmi bes dakika vaaz verebilecek gizli yeteneginiz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder