27 Aralık 2009 Pazar

Dr. Murphy Nerde?

Bilenler bilir. Bu bilen kişilerin sayısı da bir elin parmaklarını geçmez. Konuya girebilirsem söylemek istediğim husus şudur ki; eskiden bir Arızalılar Cemiyeti vardı. Görünmez kazaya kurban giden. 1999-2000 yılları arasında olan bir oluşumdu Arızalıar Cemiyeti, bir ara glowingeyes.net'in subdomain i olmuş gayet gereksiz bir siteydi. Sitenin yedeklerini kaybeden değerli arkadaşım Evreniz'i rahmetle anıyorum. Bu dönemde Dr. Murphy gençlerimize feyiz veren bir lezzet olmuş, halkın takdirini kazanmış bir insandı ki hala öyledir.

Peki sonra?

Sonra ne oldu Murphy'ye...

O canım insan nerede?

Aradım buldum, şaka yapmıyorum, kendisi Sao Paulo'da yani Brezilya'da karşıma çıktı. Rica minnet bu yeni yuvamız olan blog'a gelmesini hiç olmazsa burda bir 70'lik gibi bir büyük olarak durmasını istedim. Kırmadı.

Eminim bunların kocaman bir geyik olduğunu düşünenler aranızda vardır. Bu arkadaşlar büyük bir yanılgı içerisindeler.

Murphy ile ilgili birkaç söz ve bu alıntıları yazarken benim gaza gelip aradan ittirdiğim bazı laflar da var.



"bugün dr. murphy kapitalist dünyaya bir ultimatomdur" NY Times

"bana yandan yemis medya desinler istiyorum, yanlarina kar degmis medya densin,yansiz yunsuz yamuk desinler,yandas yoldas karmasasindaki yanci olayim" Dr. Murphy

"şüphesiz senenin en iyi resti" Financial Times

"Çekiç güç, çivi gibi" Atilla Dorsay

"Her gün cocuklarıma okutuyorum" Ana Yüreği

"Bugün ezilmişlerin, yüreği yanıkların sesidir, O Murphy (Phd)" Bir Dost

"Murphy o kadar içtenki, gıdıklandım" Barrak Obama

"gece gelen gazi tutmayacaksin" Dr. Murphy

"bir kalecinin 90 dakikalik yalnizligina benzer benim sensiz gecirdigim zamanlar" Dr. Murphy

"bir futbolcuunun bundan sonraki maçlara bakacaz demesidir senden ayrıldıktan sonraki goruşlerim, o kadar kıt ve tek düzedir, sanki yaşanmamış gibi" Özer

"ve unutma canım yanyanayken osurmaya basladigimiz gun bu ilişki çatırdar
ağzın söyleyemediğini göt haykırır
aşk insana takla attırır.
fazla kafiye insanı bıktırır
en güzel dörtlük zirvede bırakılır
uzattığın anda çöküş başlar kabullenmesen de" Tayyar Binatlı

"ask icin soylenmemis 3 kelime soyle bana gotume cimdik atayim sevgili, ask icin soylenmis 3 bin kelime hatirla,gotumden dumbelek ureteyim yine sevgili,senin gidisin aslinda sifon ceken su yasli amca kadar siradan ve kendi halindedir..kicini yikamadan ciktigin camii tuvaletleri sahittir senin giderken aslinda bittiginin.." Dr. Murphy

"klozetin başında çaresiz bekliyorum
bekliyorum ama gelmeyecek biliyorum
yüreğim diyor ki boşuna bekleme
gelmeyecek seni cok sevsede" Tayyar Binatlı


"en güzel kaka daha sıçılmadı" Tayyar Binatlı

Abarttınız beyler.

Murphy bunlarda mı yalan?








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder