15 Şubat 2010 Pazartesi

iyi ama neden 14 subat?

susacak misin doktor?
susacak miydim?
tabi ki hayir.
susmayacaktim?
susayacaktim belki
ama sus pus olmayacaktim..
gunlerdir sorulan soru su,
neden 14 subat?
neden ulan?
bir kez daha diyeyim
susacak miyim?
hayir gerekirse susayacagim
ama susmayacagim..
bu inceligi anlayan anlayacak
anlamayan kicina basina baka baka uzayacak.

14 subat geberin sevgilisizler gunu
sevgilisi olanlarca
sevgililer gunu ismiyle kamuoyuna yutturuldu yillardir.
isin ozunu bilen bilir,
14 subat sevgilisizlere karsi duzenlenmis
sinsice bir harekettir.
adini koyalim artik,
1+4= 5 ise
5-4=1 dir.
bu durumda
5 ten 1 i cikarisaniz geride
4 u gorursunuz
4 cift sayidir dominant bir ozelligi yoktur,
basina konacak 1 tek sayisi ile mesaj tamamlanmis olur.
yani,1 basima 4 unede yeterim evelallah.
sevgilisizlerin degil 4,yarim puana razi oldugu kosullarda,
bu 4 sayisi acikca bizlerle bir nevi dalga gecme ozelligi tasimaktadir.
susacakmiyiz peki

hayir

ne dedik, susayacagiz ama susmayacagiz..
susanlarida,susayanlarida takmadan yolumuza devam edecegiz.

bir kez daha 14 subati lanetler,
15 subati sevgilisiz hareketinin,
kardes abazan orgutuyle dayanisma gunu oldugunu ilan ederim.

ben dr. murphy,ask sancisi cekenin halini,gaz sancisi cekenden fazla olmadigini ispatlayan tek icimlik soda.


Dr. Murphy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder