23 Haziran 2011 Perşembe

zoooooooooorrrrtttttt bu bir...

Sanılmasın ki bu yazı tehditvari bir takım ayarlar yendikten sonra korkudan yazılmıştır. Özgür irademin sonucu keyfen yazıyorum. Bu başlığı daha önce Özer'in atmamasının sebebi ise konuya ürtkütücü derecede yakınlığıdır. Kendisi henüz zorrttan hıahh a geçmiştir bir de bize iett demektedir. Aslında vj Bülent havasına bürünmüş yavaştan yavaştan bir uzaklar yakınlar yazısı yazmaya konsantre olmuştum. Uzak dediğimiz ne kadar uzak, ne kadar uzak o kadar iyi ise ne kadar iyi o kadar uzak mı? Fakat sağ taraftaki fotoğraflar dikkatimi feci derecede dağıtıyor. Domuz konusuna gelince domuzları bırakın bakın bu blogda daha güzel şeyler de var
bunu bir deneyelim bakalım madem yaz geldi. Domuzu bırakıyoruz biskolataya bakıyoruz. Tepsi fırından nasıl çıkarılırmış izliyoruz. Aklından benim de bir çikolatam olsa, benim de bir püskevitim olsa diye geçirenlerden şimdiden özür diliyorum. Bize niye alınmıyor orasını hala anlayabilmiş değilim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder