5 Aralık 2010 Pazar

nasıl desem

İlk yazım olduğu için kendimi tanıtma gereği duydum ama geçti.

Biraz nemalanmak gerekirse bana arkadaşını söyle sana kim olduğunu söyleyeyim diyip bana kim olduğumu soyleyebilirsiniz. Bana kimsin sen de diyebilirsiniz.

-Kim bu şimdi?

-Delikten bak.

Bir ilk izlenim belirtmek ya da selam çakmak gerekir mi. Evet bunu yapacağım.

Salyasız kuçuları, kokusuz çorapları,kenesiz çayırları böyle güzel şeyleri çağrıştırıyor bana faydasız bilgiler ama hiçbir zaman kartuşsuz bir yazıcıyı, şekersiz bir çayı değil. Asla!

Kendisinden bir şey öğrenemeyeceğimiz bir insan olmadığıyla ilgili bir lafı faydaya uygularsak cidden mütevazi bir blog ismi. Nasıl mı uyguladım: Birinin faydalanamayacağı bir bilgi yoktur. Bu durumda faydasız bilgiler tamlaması var olmalı mıdır? Vazgeçtim felsefe yapar gibi olan o kişi ben değilim.

Anket ve şarkı listesiyle burası cidden şıklaştı ama biri desin nedir sucuk niyetli : (


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder