3 Aralık 2010 Cuma

Okuyucu ile başbasa 1

Sevgili Doktor...size anlatacaklarım karşısında kusarmısıniz yoksa dehşete düşermisiniz bilmiyorum..kocamı 4 aydır durmaksızın aldatıyorum..bütün irademi toplayıp her gün bu kez son diyorum ama nafile..kendime engel olamıyorum..bazen tiksiniyorum kendimden,intihara bile gidebilirim..lütfen bana yardımcı olun..

Sevgiyle kalın..
Rumuz ; kırkından sonra azanı teneşir paklar..



Cevaben..


Rumuz kırkından sonra azanı teneşir paklar..henüz midemin dahi bulandığını söyleyemeyeceğim..üzüldüğüm şu ki bile bile lades diyorsunuz..ama sizi anlıyorum..bende henüz ilk gençlik dönemlerinde masturbasyona ilgi duyar her defasında bu son deyip yine tekrarını yapardım..korkunç bir pişmanlık içindeydim o sıra..ama bu hep sürdü..ta ki sevgilimin olayı fark edip yardımcı olduğu döneme kadar..simdi bende size yardımcı olacağım sevgili okurum..

Olaya iki sekilde bakalım ;


1/ kocanız hem kel hem fodulsa şayet haklılık payınızda yok değil..
2/ ama her gün her günde tatlı yenmez..

sucun kimde olduğunu anlamak için sizinle yazışmak yerine görüşmeyi tercih ederdim..zira görüştüğümüzde göreceksiniz ki anya ile konya arası 15 dakikayı geçmiyor..kocanızın performansı şayet sadece is dünyasına yetiyorsa bir sorun var zira size ayırmadığı her zaman diliminde siz biraz daha azıyor pardon üzülüyorsunuz..bakın size bir önerim var sevgili Teneşirpaklar ..bırakın bir kez de doktorunuz paklasın sizi..al pak olun..yakın plan takılın uzak plan kalın..ama her derde deva için bana salt mektup atmayın..

her gün tatlı yenmeme olayı ise tatlının tadının her gün aynı kalmadığındandır..bu durumda ya tatlıyı değiştirin yada arada bir tuzluda atıştırın..serpin serpiştirin tuzu her bir yanınıza..göreceksiniz ki suçluluk kompleksi aldı başını gidecek..



sevgili okurum ;

bastan soyleyeyım kı intihar düşüncesini ise size hiç yakıştıramadım..yani inanın bana saçmaladığınızı düşündüm..dünyada her bir şeyin çaresi var..oturun oturdugunuz yerde,atın kafanızdan bu düşünceleri...doktorunuz olarak diyorum ki gelin yüzyüze konuşalım..yüzünüzü göreyim rahmet okutayım size..salına salına gelme yanıma daha kimsin nesin anlayamadım çünkü..yavaş olun..bakın daha 4 ay olmuş 4 yılda olabilirdi..insanın kendine engel olması zordur bazen,mesala bende kendime engel olamam arada bir,kötü bir şey değil ki bu..salın kendinizi çayıra mevlam mutlaka kayıra...



Ben ahlaksız teklifiniz Dr.Murphy, yıkılmaya yüz tutmuş yuvaların rahmeti bereketi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder